Beneficii ale contractului Managed Services

  • Expertiza tehnica la nivel profesionist
  • Acces la cea mai sofisticata tehnologie
  • Micsorarea riscurilor
  • Reducerea presiunilor asupra angajatilor
  • Micsorarea si predictibilitatea costurilor                                

MANAGED SERVICES- suport permanent

  • monitorizare 24/7 pentru echipamente si servicii / aplicatii
  • urmarirea incidentelor si escaladare
  • optimizare si ajustare proceduri
  • manangementul furnizorilor de servicii / echipamente
  • diagnosticare probleme de performante
  • managementul complet al Obiectelor Beneficiarului, corelarea cu CRM / Inventory
  • suport Nivelul 1, 2 si 3
  • planificarea capacitatilor, analize de performante si impact

 Avantajele sistemului Managed Services

  • Alinierea IT-ului la procesele de business ale companiei- transformarea serviciilor IT din suport (centru de cost) catre catalizator de business.

  • Obtinerea unui cost previzibil asupra tuturor cheltuielilor legate de IT- nu vor mai exista cheltuieli nebugetate determinate de aparitia unor incidente sau situatii neprevazute. Reducerile de costuri fara a afecta procesele de business vor deveni posibile, avand acces la cele mai eficiente mecanisme operationale de finantare a consumului IT (hosting, colocare, agreementuri de flota, pay-per-print, leasing operational IT, etc.)

  • Acces la expertiza tehnica de top utilizand specializarile echipelor noastre de consultanti. Certificarile tehnice si parteneriatele cu jucatorii majori din domeniu vor asista puternic operatiunile IT. Cisco, Juniper, IBM, HP, Xerox, Vmware, Netapp, EMC, Symantec sunt doar cativa dintre furnizorii de tehnologie asimilata de inginerii nostrii.

  • Garantarea timpului de raspuns si de remediere prin redactarea unui Service Level Agreement (SLA) care guverneaza aspectele operationale ale contractului.

  • Monitorizarea completa la toate componentele sistemului (hardware, software, conexiuni) asigura alertarea automata, urmarire de performante si control asupra infrastructurii.

  • Procedurile de lucru asigura respectarea standardelor tehnologice din domeniu cu privire la Inventarierea Echipamentelor, Politica de Securitate, Business Continuity / Disaster Recovery, Evaluare si analiza Riscuri, etc.

  • Vizibilitate totala asupra incidentelor echipamentelor si interventiilor prin utilizarea unui Helpdesk centralizat. Sistemul CRM permite rapoarte customizate pentru fiecare din parametrii sistemului, raspunzand oricaror scenarii de analiza dorite.

  • Persoane dedicate on-site- pentru minimizarea timpilor de interventie in cazul sistemelor critice. Exista deasemenea optiunea participarii la sedintele board-ului director pentru Project Managerului alocat de noi, pentru a asigura alinirea proceselor IT cu directiile de dezvoltare ale companiei, si pentru a oferi o perspectiva specifica asupra metodelor prin care IT-ul poate asista provocarile companiei.

Servicii
Outsourcing Servere Virtuale Implementare Audit & Consultanta
Solutii
Virtualizare Networking Managementul Datelor Data Center Data Loss Prevention Disaster Recovery
  Partenerii ITPS